
Ja han aparegut la portada i la contraportada del que serà la primera antologia de la catosfera literària i que recollirà 100 escrits apareguts en 100 blocs i que publicarà l’editorial Cossetània.
En el decurs de la segona jornada catosfèrica que es va dur a terme a Granollers el passat mes de gener es van escollir els 100 textos que havien de conformar el llibre.
La Catosfera literària serà la primera antologia catalana d’escrits apareguts en blocs d’arreu dels països catalans. Un exemple de literatura 2.0.
Entre els 100 escrits escollits podeu llegir el que hi vaig presentar titulat: Els mercats d'abans.
Desitjo que us agradi.
Molt bona idea. Hi ha un món alternatiu amb tots aquests blocs que inunden la xarxa internautica.
ResponEliminaEm sembla genial aquesta iniciativa!
ResponEliminaI el teu text preciós, com sempre :-)
Un post costumista, el teu. El meu, ja el llegiràs quan surti el llibre... Quins nervis!
ResponEliminaDoncs felicitats es que el escrit a mes ho merexia.
ResponEliminaEnhorabona! És un relat molt bonic.
ResponEliminaI aquest recull literari blocosfèric pinta ser la mar d'interessant.
Bon dia! Hi ha algun enllaç per poder-lo llegir "on-line"... ja.
ResponEliminaTinc molta curiositat.
Òstres que ruc! Deu ser que encara dormo. Ja l'he llegit i segueixo pensant que a l'Empordà hi ha unes aigües que encomanen el talent per la narrativa.
ResponEliminaBravo Núria!
Com sempre meravellós. Felicitats!!!
ResponEliminaFelicitats Núria, fa poc que et segueixo però, estic totalment d'acord amb ells. Un relat molt bo.
ResponEliminaCom sempre meravellós. Felicitats!!!
ResponEliminaM'ha agradat molt el teu text: crec que he ensumat els enciams i he vist els colors i el moviment del mercat. Està molt ben descrit. Enhorabona i enhorabona per la publicació!
ResponEliminaJo voldria ser com tu, Núria :)
Feia temps que no havia passat per aquí. Felicitats per hi estar present al recull literari...Una escollida ben merescuda!!!
ResponElimina