dimarts, 8 d’abril del 2008

llengua.org

Avui us vull parlar de llengua.org

És un portal de recursos informàtics gratuïts i d’eines per a crear un recull personalitzat d’enllaços en llengua catalana.

De recursos n'hi trobareu per comunicar-vos, com el Thunderbird, programa lliure de correu electrònic o el Gaim, recurs de missatgeria instantània o recursos per a creació o millora de pàgines web com el Webcalendari –en català- o la magnífica eina per a generar compartint continguts, el Moodle.

Les eines les trobareu classificades per seccions temàtiques. Per exemple, a l’apartat de llengua catalana hi trobareu des dels clàssics poemes, jocs i dites,... per al dia de Sant Jordi a un recull eròtic. I en altres seccions, eines d’arquitectura, d’animació 3D, agències de comunicacions, filosofia, dret, esports i la majoria de temes que us siguin atractius.

Aprofiteu alguns minuts que tingueu i feu-hi una ullada, us interessarà.

9 comentaris:

Josep Lluís ha dit...

Demà m’ho miraré tranquil•lament.
Gràcies.

David JB ha dit...

El thunderbird jo sí que l'he fet servir alguna vegada, però ara porto poc temps amb windows vista i encara tinc l'ordinador una mica orfe de coses, hauré de començar a mirar programes per instal·lar-hi algú.

Vagi bé

Striper ha dit...

si que pasare a fer una utllada.

DooMMasteR ha dit...

Ara faig una ullada. Gràcies per l'enllaç! :-)

DooMMasteR ha dit...

Ara faig una ullada. Gràcies per l'enllaç! :-)

Jobove - Reus ha dit...

favor per favor, aquesta web molt interesant pels alumnes:

http://www.eol.org/ llàstima que està amb anglés

salutacions

Joan de Peiroton ha dit...

Em resulta un poc difícil comprendre com se'n pot servir. Nuria, tu mateixa, no te'n serveixes al teu blog ? Bé, em cal estudiar tot això amb calma...En tot cas, gràcies per l'enllaç!

Pilarll ha dit...

Gràcies Núria, segur que em serà de molta útilitat

nur ha dit...

Ei, afegeixo un consell sobre programari en català i sobretot per al Laprí. Si us cal programari i en català i ben fet (almenys jo no he tingut mai cap problema): Softcatalà, una bona gent d'una associació sense ànim de lucre, ni suport institucional, que fa anys que penquen per traduir els programes més usats (i ho fan molt bé!).

www.softcatala.cat