dissabte, 3 de juliol del 2010

Calella de Palafrugell: avui, paradís de les havaneres


Avui és la 44 Cantada d’havaneres de Palafrugell. Amb la cantada d’havaneres s’inaugura la temporada d’estiu a Palafrugell.

Grups d’havaneres com Peix Fregit, Els Cremats i Port Bo, tots tres de Palafrugell i El Bergantí de Malgrat de Mar i la cantant de Palafrugell, Sílvia Pérez, ompliran Calella amb veus amb melodia de mar.

Platja i mar s’ompliran de gent, que asseguts en cadires, a la sorra o en barques seguiran i animaran des de les cançons noves com Pensant en tu, del Port Bo a les tradicionals i inexcusables com La bella Lola i El meu avi.

A les set de la tarda, al Passeig del Canadell, els grups Arjau, el Taper i l’Empordanet ens començaran a fer boca.


A les set de la tarda, al Passeig del Canadell, els grups Arjau, el Taper i l’Empordanet ens començaran a fer boca.



Prepareu el mocador blanc i... cap a Calella!



3 comentaris:

GURMET ha dit...

Hola guapa a mi m'encantan les havaneres qie em vols.

Anna ha dit...

Ai!!!Les havaneres de Calella, ja no són el que eren. s'han polititzat(tota la llupada és a la zona presidencial) i fa uns anys es poden veure per tv3 o al 33. Com canvien les coses!!!

Ferran Porta ha dit...

Núria, m'has portat un mos de la meva segona terra fins a Alemanya. Danke! :)