dissabte, 28 d’abril del 2012

Les flors i la fotografia... dues passions...

Les flors, la fotografia, i més si és macro, són la meva passió.  
Enamorada de la seva delicadesa, sensualitat, colors i formes... les flors em transmeten alegria, sorpresa,  bellesa i un regitzell de sensacions més, sempre agradables.
La fotografia és l'element màgic que em permet eternitzar-les i compartir-les amb les persones que no els deixen indiferents.
Les que veieu avui són d'aquest cap de setmana passat, del meu primer dia utilitzant un bon objectiu de macro.
Apassionant!























I si voleu gaudir de més imatges de flors - aquestes no són meves, amb música...  cliqueu el vídeo i relaxeu-vos...

2 comentaris:

Anna ha dit...

Ei!!! No sé si el comentari d'abans sortirà. Però per si de cas, FELICITATS!!!!! Totes són molt maques.

josep -Selva- ha dit...

Núria enhorabona per les fotografies. Porta sempre l'objectiu macro amb tu, feu un bon equip -tècnica i sentiment- per així regalar-nos imatges com aquestes.