dimecres, 22 de desembre de 2010

Sensacions animals








7 comentaris:

Monyofiné ha dit...

M'agrada la foto de la curiositat: el gat i el cèrvol aquell mirant-se. La civilització i el món salvatge separat per un cristall, mirant-se.

XeXu ha dit...

Quines fotos més magnífiques, m'encanten. La dels lleons em fa gràcia, el meu gat posa la mateixa cara!

DooMMasteR ha dit...

M'encanta la primera foto! M'encanta! :-)

Joan ha dit...

Doncs jo em quedo amb l'ós esperant el berenar. Ei! Per feina, que tinc gana!

Alberich ha dit...

Unes fotos carregades de tendresa.
Bones festes.

Miquel Casellas ha dit...

jo em quedo amb el tigre.

Gregori Samsa ha dit...

No sóc gaire animalista, per dir-ho d'alguna manera, però reconec que aquestes fotos desperten bones sensacions


salut, peles i bon Nadal