dilluns, 19 de maig del 2008

De premi... a premi...



En Ruskis m'ha obsequiat amb el premi Dardo 2008. Sempre fa il·lusió rebre regals i premis i més si són dolços com aquest: en Ruskis, tal com explica en un comentari del meu bloc, és pastisser. Un pastisser amb un bloc sensible i sovint amb una música molt bonica. Gràcies. Repartir el premi, en canvi, és tan difícil, com injust, perquè el donaria a tots els blocs que visito habitualment.
Però som-hi:

La torre d'Ivori: el bloc més nou que llegeixo i que us recomano per la bellesa dels textos i de les imatges.

Al caliu dels mots: per la magnificència fotogràfica i sensibiilitat literària.

Entre somnis i realitats: per les reflexions, imatges, música plenes de sensibilitat.

Lo blóg deu Joan: perquè sempre m'enriqueix llegir-lo.

Pocamandra: una finestra a l'Onyar que delita i sorprèn.


“El I Lliurament de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de prestigi reconegut en el món de la literatura. Amb aquest premi es reconeixen els valors que cada blocaire mostra cada dia en l'esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.; que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu, el qual és i roman innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.


I un altre premi...



m'ha concedit el premi "Brillante WEBLOG" . Us recomano que visiteu el seu bloc. Enganxa pel dinamisme, per la vitalitat que desprèn i segur, segur que us fa somriure. Eli, encara que amb retard, moltes gràcies!!!
Ara em toca a mi donar cinc premis "Brillante weblog":


La seguretat en el nostre entorn: el bloc d'en Josep Lluís, un gínjol brillant de la seguretat i que li agrada compartir coneixements i passions amb nosaltres.

Llum de dona: el bloc de la Joana, brilla pel dinamisme, alegria i passió.

Escarlata: el bloc de la Montse, un brillant que ens ha enlluernat a molts i que fa temps que segueixo.

RdY: el bloc d'en Rafael, que brilla pel contingut i interès dels seus textos.

Que diu que què?: el bloc d'en Dani, amb el seu Diu que... brilla tant que enganxa.


I.... a tots, a totes, que brilleu a la catosfera... de fet, els premis sóns per a tu, i per a tu...
sí, sí, per a tu també, no despistis!! Un petó, blocaires!


15 comentaris:

Carme Fortià ha dit...

Gràcies Núria! Tot un plaer, com compartir somriures i rialles i mirades encuriosides al desvirtualitzar-nos!
(sense cap mena de dubte, una paraula llarga que no transmet tot el que aquest fet arriba a ser)

Mmmm i a més, nous blocs per descobrir! Perfecte!

Josep B. ha dit...

Felicitats pels premis.

(Em sembla que és la primera vegada que et poso un comenatri, però ja fa un temps que et llegeixo.)

Striper ha dit...

felicitats per el premis, ben merescuts.

La Martona ha dit...

Moltes felicitats, Núria, són uns premis merescuts. Ah, i gràcies per presentar-nos nous blocs. Se'ns gira feina :)

@RusKiiis ha dit...

Ostres Núria, moltes felicitats ets una Núria multi premiada hahahahaha

Ara tocara visitar per descobrir i felicitar els teus premiats.

Peró tonan a n´el teu cas, aixó vol dir que tants premis junts no son mai casuals, encara que coincideixin en el temps, realment n´ets mereixedora juntament amb aquest PETONÁS que t´envio...!!!

ruskis

Anònim ha dit...

Els premis són el reconeixement al teu bon fer. Els que gaudint llegint-te ens alegrem d’aquests reconeixements, d’aquesta teva companyia virtual voluntària sense estridències, de paraules ben teixides i sempre harmòniques. Enhorabona per les teves aportacions i pels premis. Gràcies també, Núria, per pensar en mi, venint de tu em fa més il•lusió. Una abraçada.

Dani ha dit...

Moltes felicitats, Núria! Et mereixces els premis, sens dubte!
I moltes gràcies, també! És un plaer que pensessis en mi. Una abraçada!

Dani

Anònim ha dit...

Els trens bons nomes pasen una vegada a la vida, si creus que el teu encara no ha passat buscan's!!!!

RY ha dit...

Gràcies, Núria pel premi, però la que realment enlluerna ets tu.

I si no, fixat en el video que tens a cal Toni. ;)

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!! Quedo bocabadada de l'activitat blocaire que hi ha. Ànims i endavant.

La Torre d'Ivori ha dit...

Gràcies per el teu premi Núria, el mostraré orgullós al meu bloc per ser tu qui me’l dons, la mestre blocaire en la que m’emmirallo.

Cosme Garrell i Guiu ha dit...

Felicitats Núria sens dubte el mereixes tot el teu blog te un clia de dolçor
Endavant!!!!!

Eli ha dit...

Aixxx...
Si ja dic jo que estic una mica desconectada i no pot ser!
Te'l mereixes de veritat!
Gràcies per la recomanació que fas del meu blog, se m'han pujat els colors!! ja,ja,ja
Petonets

Joan de Peiroton ha dit...

Núria! Estava als llimbs, i m'ha trigat 6 dies per sentir la teva dardejada tan dolça! Em fa vergonyós, tot aquest temps perdut ...Bé, ara saps que sóc un poc lentàs, a vegades:)). En tot cas, GRÁCIES !!! Aquest premi m'ha fet contentíssim perquè me'l vas regalar tu!
I per començar, felicitats pels teus premis! Ben merescuts!

núria ha dit...

De Núria a Núria i amb molta il·lusió, gràcies pel 'dardo' que ens reenvies a la finetra de l'Onyar!. Finetra un pèl adormida... ( ja s'aixecarà!), que sovint, molt sovint s'obre cap a 'ca teua' a veure què ens expliques. Enhorabona!