dijous, 22 de novembre del 2007

Resposta a la invitació d'en Roc

Accepto la invitació d'en Roc de respondre aquest meme:

1.-Quant de temps portes com a blocaire?

Des de l’11 de març de 2007. Primer amb bloc.cat perquè l’entorn era en català, quan el blogger ha incorporat el català, m’hi he incorporat. A més el blogger m’encanta perquè em permet posar-hi música.


2.-Com vas saber de l'existència dels blocs?

Buscant informació que no tenia res a veure al Google. Em va encuriosir. Vaig començar a preguntar com funcionaven i al final em vaig haver d’espavilar. Recordo que em vaig posar a fer el meu primer bloc un diumenge a la tarda.


3.- Digues 5 blocs que segueixis diàriament


Tots els que tinc com a blocs amics en el meu blogger i alguns altres que no hi he incorporat per diferents motius.


4.- Ets lector anònim d'algun bloc?

Més que lector anònim, hi ha blocs que llegeixo de tant en tant, però que no tinc res a dir-hi. Si vull fer un comentari, sempre el signo.


5.- Alguns autors que et generin especial simpatia?

Em generen molta simpatia tots els que segueixo, tot i que per raons molt diferents n’hi ha tres d’especials, el de l’Esteve, el d’en Roc i el de l’Aula d’acollida...

A més...

No oblido el primer comentari a bloc.cat de http://otearai.blogspot.com/

Ni el primer comentari al blogger, de http://dimoniet1960.blogspot.com/

6.- Amb quins 5 blocaires aniries de marxa?
Ui! És difícil, amb tots, però hauria d’adaptar-me a diferents conceptes i tipus de marxa.


7.-Amb quins 3 blocaires passaries una nit de bogeria sexual?

Tots quatre junts? És broma!!!


8.- T'has enamorat algun cop d'algun blocaire?
De la persona no, dels continguts, del bloc, sí.


9.- Estàs satisfet amb el teu bloc?

Al principi gens, no hi ha ningú del meu entorn que en faci i he hagut de ser autodidacta. Ara m’agrada una mica més que abans tot i que em queda molt per aprendre. A més, hi ha dies que no estic inspirada i em costa molt pensar en què escriure o posar-hi. De tota manera, els que me n’heu de fer sentir satisfeta sou vosaltres, amb els vostres comentaris.


10.- Escull entre 3 i 5 blocaires per a què facin aquest mem!

Que el faci qui vulgui, no m’agrada gens pressionar. Per cert, Eva... també respondré al teu meme.

6 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

Molt bé. Te n'has sortit molt bé del Meme.

Jordi Pinyol ha dit...

Ei! Gràcies per la referència al meu bloc en una de les respostes del meme. Com que no recordava gaire quina va ser la meva primera intervenció al teu bloc he fet una repassada pels posts i de seguida he recordat que va ser el del 6 de novembre amb comentaris a l'entorn de l'excessiva anticipació de la temàtica nadalenca.

Jo també vaig començar al bloc.cat, a començaments d'any. Ja d'un principi anava una mica malament però al final ja es feia impossible postejar i, si ho aconseguia, sovint la pàgina es quedava penjada. Per això al final vaig fer un pensament i em vaig passar el mes de juliol aquí al blogger que li dona cent voltes a l'altre.

Bé.. espero no haver-me fet massa pesat amb aquest comentari tan extens.

;)

Mikel ha dit...

hola! et torno la visita i m´apunto com a lector del teu blog ;-)

Jobove - Reus ha dit...

som germans d'un mateix part, naltros també vam començar a mitjans de març del 2007, GERMANETA !!!!!

petons

Unknown ha dit...

Miquel, moltes gràcies, és prou difícil respondre "virtualment"
dimoniet1960, ja havies deixat alguna resposta el mes de juliol, vas ser dels primers a comentar en aquest bloc.
Mikel, benvingut, ja ens anirem comentant ;)
té la mà maria, tant nou és el bloc? Amb la qualitat que té tan bona em pensava que feia molt de temps que existia a la xarxa! Germanets, voldria saber-ne igual!
Quina enveja! M'ha fet molta il·lusió el comentari.

Montse ha dit...

Molt divertida l'enqüesta, és divertit això dels blogs.