divendres, 23 de novembre del 2007

Resposta a la invitació de l'Eva

Ahir responia el meme d'en Roc, avui toca el de l'Eva... Uf! sort que és l'última!, només em falta posar-me el casquet d'osset de la foto :-)

Jo 10 anys enrere:

Feia poc que treballava a jornada completa . Feia classes de llengua catalana a persones grans i pintava a l’aquarel·la sempre que tenia una estona lliure i els caps de setmana feia llargues caminades i pujaves petites muntanyes.


Jo 5 anys enrere: Ja no feia classes a gent gran, treballava, com ara, en un ajuntament, acabava de començar el segon cicle de la llicenciatura de Documentació. Ah!, i havia començat la meva col·lecció de flyers.


3. 1 any enrere: Engegava (amb molta altra gent) el Pla Educatiu d’Entorn de Palafrugell, participava en el Projecte Educatiu de Ciutat i concretament en aquestes dates era a Praga. Començava a ser tutora a la UOC.

4. Ahir (22 de novembre): Ahir vaig anar a Verges (Baix Empordà) a visitar els meus pares, ei poca broma, que sóc de Verges, del poble d'en Lluís Llach; m’hi vaig quedar a dinar (com el dinar de la mare, no n’hi ha) i a la tarda vaig llegir una bona estona i vaig anar a un concert de música, era Santa Cecília.


5. Avui (23 de novembre): Avui he treballat fins a mitja tarda i m’he quedat a casa, he encès la llar de foc, he escoltat música, he llegit i ara escric aquestes respostes... quina pau, quina tranquil·litat,... una passada!

6. 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra: Rosó, que és la meva preferida des de fa anys, Bon dia d’Els pets; algunes lletres de les cançons de Light House Family i d’en Lluís Llach.


7. 5 llocs ideals per visitar: Toronto és espectacular i la població amabilíssima; Carcassona, Girona i el seu call jueu; Calella de Palafrugell, Tamariu i Llafranc per la preciositat del seu mar i paisatge. El meu somni és tornar a Canadà i anar a Nova Zelanda.


8. 5 coses que m’agrada menjar: Ànec (rostit, permil, foie,...), rascassa al forn; rom a la planxa, el bacallà que fa la meva mare i unes garoines de xocolata i ametlla que faig jo.


9. 5 joguines preferides: Les nines, les pintures, l’scrabble, els jocs de ciència, els aparells de música.


10. 5 distribucions de GNU/Linux preferides: El GIMP


11. 5 persones a les que passes aquest meme: A qui el vulgui respondre amb tota llibertat. Montse, deies que era divertit respondre aquestes preguntes, .. . doncs... a veure si t'hi animes!