dimecres, 30 de gener del 2008

Resposta a la invitació d'un meme

Malerudeveure't m'ha convidat a respondre aquest meme. I així ho faig:

1 - Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:
N’hi tinc dos, El mesurament del món, de Daniel Kehlmann que hi diu “ I quin havia de ser?” i “The curious incident of the dog in the night-time, de Mark Haddon que narra: “He said: Are you telling the truth?”. Curiós, dues preguntes, i que a més podrien formar part del mateix llibre i anar l’una darrera de l’altra.

2 - Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?
La finestra i les cortines, blanques amb unes petites flors brodades.

3 - Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?
Acostumo a mirar la primera part de les notícies de la nit. Per tant, el darrer noticiari.

4- Sense mirar, quina hora és?

Cap a les deu

5 - Ara mira, quina hora és?
Les deu i cinc

6 - Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes?
No escolto res, però sento una moto que passa massa de pressa.

7 - Quant de temps vas estar fora el dia que vas estar més temps al carrer?
Uf! He d’anar enrere. Crec que va ser en una festa major, que la colla vam fer gresca des del capvespre fins a l’hora d’esmorzar de l’endemà. O sigui, no vam dormir (si més no, fins havent dinat)

8 - Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?
Llegint mentre sento l’olor d’un ram de mimosa que tinc al costat: groga i suau com una esponja.

9 - Què portes posat ara mateix?
Uns texans negres i un jersei de tons verdosos, de llana, molt suau.

10 - Vas somiar ahir?
Sí, sempre somio. I a més... recordo els somnis. Vaig somniar que anava en un trenet, com el carrilet que hi havia abans i que només he vist en foto. I parlava amb algú que no conec de res.

11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?
No ho sé, quan rius, penses en el temps? No, t’ho estàs passant tant bé, que el temps passa volant.

12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?
Prestatges amb llibres i amb objectes petits que m’agraden i algun quadre

13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?
Sí, un faisà pel camí d’anar a casa. No us sembla estrany?

14 - Quina és la última pel•lícula que has vist?
Rovelló, amb els meus nebots i la meva neboda. Ens ho vam passar d’alló més bé.

15 - Si et fessis multimilionari de la nit al dia..què compraries?
És pràcticament impossible que em converteixi en multimilionària. Però si m’hi convertís el primer que faria és un viatge a Nova Zelanda, Austràlia o potser tornaria a Canadà. Després,... sincerament no ho sé.

16 - Alguna cosa sobre tu
M’agraden molt les flors. Prefereixo una moixaina espontània en un moment inesperat a un regal per pur formulisme.

17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries?
Eliminaria la fam, la misèria, la pobresa, l’analfabetisme,... si segueixo se m’acabarà la pantalla.

18 - T’agrada ballar?
M’agrada moltíssim. A l’estiu vaig a ballar sovint.

19 - Què en penses d’en George Bush?
No es mereix ni que en parli.

20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?
Si tingués una nena, per reacció espontània (hahaha!) li posaria Gemma.

21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?
Ja sé que sóc molt clàssica, però li posaria Marc.

22 - T’agradaria viure a l’estranger?
Estimo Catalunya, per tant, no m’agradaria viure a l’estranger, si s’entén per sempre. Una temporadeta,... estaria bé, potser, escolliria Irlanda o pensant en una ciutat, Toronto.

23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?
Que faci el favor de tornar-me’n a la terra.

24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test

Prefereixo no indicar noms, que el faci qui el trobi interessant, divertit o curiós


2 comentaris:

Striper ha dit...

Ei Núria bon meme lo del faisa no es gare raro els deixan enar els caçadors, i sempre queda algun que no enxanxn afortunadament.

Valentí ha dit...

Jo també he llegit "El curiós incident del gos a mitjanit", vaig intentar-ho en anglès però... no hi ha manera!

Escolta, què punyetes és això d'un "meme"? Jo només ho he vist al teu bloc.

Valentí